Fandom

GuttenPlag Wiki

Pressespiegel/Eintrag/2011-05-25 CESKAP ZIZE.CZ: Opsaná diplomka poslance Svobody: Co všichni ti oponenti dělají?

< Pressespiegel

4.222Seiten in
diesem Wiki
Seite hinzufügen
Kommentare0 Teilen

Störung durch Adblocker erkannt!

Wikia ist eine gebührenfreie Seite, die sich durch Werbung finanziert. Benutzer, die Adblocker einsetzen, haben eine modifizierte Ansicht der Seite.

Wikia ist nicht verfügbar, wenn du weitere Modifikationen in dem Adblocker-Programm gemacht hast. Wenn du sie entfernst, dann wird die Seite ohne Probleme geladen.

>>> Pressespiegel updaten und anzeigen <<<

Publikation: CESKAP ZIZE.CZ
Titel: Opsaná diplomka poslance Svobody: Co všichni ti oponenti dělají?
URL: http://www.ceskapozice.cz/domov/veda-vzdelavani/opsana-diplomka-poslance-svobody-co-vsichni-ti-oponenti-delaji
Datum: Mai 25, 2011
Autor: Martin Rychlík
Details:
Auszug: Co studijní výsledky? 'Nevylučuji, že jsem použil některé pasáže, ale odpověď vám mohu dát, až si to prostuduji,' řekl poslanec Svoboda Aktuálně.cz a vzal si několik dní na promyšlenou. A zástupci školy se od Svobodovy práce dokonce distancovali: 'Toto jednání bylo vůči naší škole nefér, jednoznačně ho odsuzujeme a mělo by působit jako odstrašující příklad,' stojí v jejich stanovisku. Pomiňme osobní ostudu páně Svobody, který by podle německého vzoru Guttenberg – bez Guttenberga měl rezignovat, jako německý ministr stáhnout ocas a pádit mimo Poslaneckou sněmovnu.
Kommentar: kostenpflichtig
Haupt-PS: False
„False“ ist kein Wahrheitswert (wahr/falsch).
Gesichtet: False

Thema dieses Eintrags ist "InternationalePresse".

Auch bei Fandom

Zufälliges Wiki